Jak Zwiększyć Ilość Klientów
i Zaufanie o 45%?

W ostatnim czasie razem z Konrad Adamczuk 🧑‍💼 zmagaliśmy się u naszego klienta w BRAND4U z wyzwaniem rosnących kosztów za kontakt, które skutkowały mniejszą ilością potencjalnych umów.

Nasz cel był krystalicznie jasny 🎯: opracować strategię, która zatrzyma ten wzrostowy trend i przyniesie obniżenie kosztów oraz zwiększenie ilości kontaktów.

Rozpoczęliśmy od analizy konkurencji 🕵️‍♂️. Ponieważ klient jest z nami już od pewnego czasu, konieczne było zaktualizowanie naszej strategii, aby dostosować się do ewolucji rynku i zmienić nasz dotychczasowy kurs.

Następnie przystąpiliśmy do pracy, wyciągnęliśmy wnioski i spotkaliśmy się ponownie z klientem oraz Konrad Adamczuk w celu przedstawienia naszego rozwiązania. I oto jest 🎉: sesja nagraniowa w naszym studio BRAND4U z naszym zespołem!

Po akceptacji, stworzyłem 22 gotowe scenariusze do materiałów reklamowych 📝 oraz przygotowałem zestaw pytań do wywiadu z klientem, mając na uwadze platformy takie jak YouTube czy jego własna strona internetowa.

Miejsce nagrań nadzorował mistrz w tej dziedzinie, Michał Trochonowicz 🎥. Zajmował się wszystkim od scenografii, przez konfigurację sprzętu, aż po finalny render.

Jakie wnioski z tego płyną? Materiały graficzne to świetny początek i punkt odniesienia, ale regularnie musimy rewidować naszą strategię 🔄, obserwować rynek i dostosowywać się do jego zmian.

Jeśli w Twojej pracy pojawiają się wyzwania, daj nam znać 📩. Razem z zespołem stworzymy dla Ciebie niezapomniane materiały reklamowe, które sprawią, że Twój marketing będzie intrygujący i przede wszystkim efektywny 💪.

Zwiększ przychody swojej firmy

Umów się na 30-minutowe spotkanie online!

Co o tym myślisz?
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Autor wpisu:

Damian Klemann

Damian Klemann

Jestem ekspertem w zakresie marketingu cyfrowego, specjalizującym się w technologii oraz tworzeniu spersonalizowanych strategii dopasowanych do indywidualnych potrzeb i celów każdego klienta.