Case Study: Współpraca z Hodowlą FCI - Gang Białasów

Jak zwiększyłem zainteresowanie Hodowlą FCI? 🐶📈

Cześć!

Dziś podzielę się z Wami moją przygodą z Hodowlą FCI, która potrzebowała trochę wsparcia w promocji nadchodzącego miotu.

🌟 Rezultat? Aż 116 prób kontaktu i rezerwacji szczeniaków! Ale zacznijmy od początku…

Początek nie był łatwy… 💼📉

Kiedy zaczęliśmy, już mieliśmy pewne doświadczenie z promocją miotu na Facebooku. Zebrało się tam 62 zgłoszeń, ale jakość tych kontaktów nie przekładała się na faktyczne rezerwacje. (pssst… tu możecie zobaczyć wyniki z naszych reklam Meta ADS👇).

Analiza kampanii Meta ADS 🔍💡

Pomimo 62 zgłoszeń, klientka komunikowała iż pozostawione dane kontaktowe przez odbiorców nie przekładają się na realne zainteresowanie szczeniakami, a zainteresowani nie wyrażają chęci pojawienia się na terenie hodowli w celu obejrzenia szczeniaka czy w najlepszym przypadku podania terminu w jakim mogliby zdecydować sie na zwierzaka.

W tym momencie musieliśmy się zatrzymać, zebrać wnioski i ocenić, co powinniśmy zrobić, aby zainteresowania szczeniakami wzrosło, czego potrzebuje odbiorca, na jakim etapie decyzyjnym musi być człowiek, aby zdecydować się na dodatkowy obowiązek w postaci psa w swoim domu.

Nowe spojrzenie na sprawę 🔄🤓

Po burzy mózgów, rewityzacji strategii reklamowej, doszedłem do wniosku, iż:

  • Potrzebujemy wzorowego przedstawienia oferty,
  • Omówienia i przedstawienia hodowli w szerszym kontekscie,
  • Przedstawienia rodziców,
  • Wyróżnienia się na tle konkurecji z ofertą,
  • Oraz przede wszystkim trafienia do odpowiedniego odbiorcy.

Perfekcyjna strona lądowania 🎯🖥️

Konsekwencją wszystkich powyższych czynności było przygotowania strony lądowania, która poinformuje odbiorce o wszystkich szczegółach naszej oferty, zaprezentuje szczeniaki oraz przekona go do akcji w postaci pozostawienia kontaktu (poniżej prezentuję przygotowaną przeze mnie stronę lądowania) – link tutaj.

Tajemnica sukcesu: Google ADS 🚀🔎

Kolejny krok…przygotowanie reklamy, która przyciągnie nam odpowienich zainteresowanych. Pozwólcie, iż wybluruję nazwy moich kampanii (konkurecja nie śpi :P).

Jak widać, rozpoczęliśmy od emisji 6 kampanii reklamowych w różnych konfiguracjach, tak, aby dzięki testom A/B wyłonić zestaw, który jak najniższym koszcie per akcję dostarczać nam konwersję. Dzięki tym działaniam opracowałem kampanię reklamową, która:

  • Wygenerowała 93 konwersje w koszcie 24,81 zł / konw.
  • Zebrała 6 487 kliknięć,
  • Dotarła do 167 425 odbiorców w całej Polsce,
  • Posiadała współczynnik konwersji na poziomie 1,41%, czyli na 100 odwiedzin, notowaliśmy 1,41 próby kontaktu z hodowlą.

Małe podsumowanie 📅🥂

Nasze wspólne działania trwały od 11 lutego 2023 do 30 czerwca 2023 i przełożyły się na ogromne zainteresowanie szczeniakami w miocie letnim oraz kilkoma rezerwacjami na miot jesienny.

Jeśli masz własny biznes i potrzebujesz zwiększyć swoje zyski, daj mi znać! 👇 Spotkajmy się na 30 minut, a znajdę sposób, by pomóc i Tobie. 💪📈🔥

Zwiększ przychody swojej firmy

Umów się na 30-minutowe spotkanie online!

Co o tym myślisz?
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Autor wpisu:

Damian Klemann

Damian Klemann

Jestem ekspertem w zakresie marketingu cyfrowego, specjalizującym się w technologii oraz tworzeniu spersonalizowanych strategii dopasowanych do indywidualnych potrzeb i celów każdego klienta.